neděle 11. září 2016

Dorty a sýry

Upéct dort pro milovnici sýrů byl na jednu stranu úkol velmi jednoduchý, ale na druhou také dosti složitý. Hned, když jsem slyšela, že by to mělo být "něco hodně sýrového", měla jsem vizi. Prostě jsem věděla, co vytvořím. Občas se to tak stane a je to super, protože Vám tím odpadne taková ta zdlouhavá vymýšlecí rutina. (Pokud samozřejmě v průběhu pečení nezjistíte, že Váš nápad je jaksi těžko realizovatelný. To je pak celkem špatné.) Jenomže, lehce problematické bylo, jak sýry správně obarvit a rozlišit, aby dort vypadl co nejvíc reálně. 


Takže, můj nápad byl takový až nudně klasický. Dřevěné prkénko a na něm sýry. Je to opravdu taková klasika, ale mně se moc líbí a chtěla jsem ji vyzkoušet. Vytvořit prkénko nebyl problém. S dřevěným efektem už jsem se několikrát setkala, takže to bylo fajn. No a sýry, ty už jsem pak prostě tak nějak tipovala. Několik se mi jich nepovedlo, takže jsem několik mnoho desítek minut strávila nad kousky, které jsem pak zase zmačkala do neforemné koule, protože prostě nebyly použitelné. Ale to se stává, takže v pohodě. Nakonec ale myslím, že se mi dort docela povedl. A hlavně, že většina sýrů vypadala i docela realisticky!! Jeej! :D 

Nakonec jsem tedy doplnila pouze požadovanou číslici v lehce mramorovém designu a bylo hotovo. S odstupem času bych tenhle dort asi udělala ještě jinak (a asi i lépe), ale přesto jsem byla spokojená.(Aaaach ta samochvála!!)







Žádné komentáře :

Okomentovat