středa 11. ledna 2017

...a pak jí upadla ruka

Aaaaaaa jsem zpět. Úplně na začátek Vám všem přeji krásný a úspěšný rok 2017 plný skvělých lidí, zážitků a hlavně požitků z nejrozličnějších dobrot. Buďte optimističtí a snažte se co nejméně stresovat, mějte rádi sebe i ostatní a užívejte života co nejvíce to jde. 😉

A teď už pojďme  polemizovat nad dalším dortem. 


Na začátek by asi bylo dobré vědět, že jsem měla před docela náročnou zkouškou a navíc vážně nerada dělám na dort figurky. Takže docela špatná konstelace hvězd už na začátek. Jasně, mohla jsem jeho vytvoření odmítnout, ale neodmítla jsem, a tak jsem měla vymyslet dort s "nahotinkou". Upřímně, potřebovala jsem, aby byl co nejjednodušší, protože jsem neměla čas a sílu se rozčilovat nad neúspěchy. Projížděla jsem zdroje inspirace, až jsem se nakonec rozhodla, že z dortu bude "vyskakovat" polonahá slečna. Znáte to, ne?? Takové ty dorty, ze kterých vyskočí striptérka...

Velikou výhodou bylo, že stačila půlka těla. To bylo moc fajn. Ušetřilo to půlku nervů. Pak jsem navíc nějakým záhadným způsobem přesvědčila svůj mozek, aby nevyšiloval, a tak proběhla tvorba figurky docela v pohodě, vzhledově dokonce vypadala tak nějak lidsky-figurkoidně (a malinko šilhala, já vím). Dort byl upečený, striptérka nainstalovaná, "konfety" rozházené...Bylo mi nějaké divné, že jde všechno tak jednoduše. A pak se to stalo - těsně před odvezením jí upadla pravá ruka. A to byla přesně ta kapička, která chybí ke zbláznění. Je to přesně ta chvíle, kdy víte, že abyste to spravili, potřebujete více než deset minut, možná i pár hodin, aby vše uschlo natolik, aby ruka ustála cestu. 


Nakonec všechno dopadlo tak nějak...no, divně. Ruku jsem nasměrovala dolů, protože nahoru prostě nedržela, a tak se mé počáteční překvapení z pohodové práce opět změnilo na klasické smíšené pocity. Ale joo, myslím, že se mi docela líbil. Na to, kolik jsem na něj měla času, si myslím, že to celkem šlo. 😊



Žádné komentáře :

Okomentovat