neděle 15. června 2014

Madlenky a Minnie Mouse

Tentokrát to bude trošičku z jiného soudku. Nedávno jsem byla pověřena napsat článek do školního časopisu. Mou úžasnou profesorku češtiny napadlo udělat rubriku "Pečeme s literaturou". Prostě super nápad. Vždy se vybere kniha, ve které je zmíněno něco pečeného, já o tom pak napíšu + přidám recept s fotopostupem. Jako první vybrala Hledání ztraceného času a Francouzské madlenky. O madlenkách jako správná fanynka Jasona Stathama samozřejmě vím z filmu Kurýr, ale nikdy jsem je ještě nezkoušela stvořit, navíc jsem myslela, že to je něco, co znám (vlastně už ani nevím co).






Nicméně madlenky naprosto šokovaly. Jsou jednoduché a časově nenáročné a vážně delikátní. Vlastně je to taky jedna z mála mňamek, ve které mi ani nevadil pomeranč. Jsou vláčné, jemné, chuťově báječné a jednoduše skvělé. Všem doporučuji. Já jsem použila tenhle recept.



Ale madlenky nejsou to hlavní, proč píšu tenhle článek. Koupila jsem si novou plechovou krabičku na sušenky a jiné pečivo a jsem z ní úplně nadšená, takže mám nutkavou potřebu se o ní s někým podělit. Je s Minnie a to je taky báječné. Chápejte, Walt Disney je podle mě jeden z nejgeniálnějších lidí, kteří spatřili světlo našeho světa. No a tak jsem dala madlenky do krabičky a vzniklo z toho 2v1.




Žádné komentáře :

Okomentovat