čtvrtek 5. června 2014

Mimoni III aneb to už je fakt moc, ne??

Asi se začnu specializovat na mimoňovské dorty. Anebo ne. Tohle už je třetí a vím jistě, že už v životě nechci vidět žádný z těch žlutými "potvorami" přeplněných filmů. A to jsem je měla fakt ráda. :D
Každopádně, mimoni se hoodně chytli. Prostě je můžete darovat napříč věkovou škálou a já jsem je začala vyrábět v jedlém provedení a propukla po nich celkem poptávka, za což jsem opravdu ráda, ale v poslední době dělám hrozně moc mimoňů, a to je už jaksi stereotypní. No, nevadí.




Poslední dortík s nimi byl tedy určen na oslavu dvanáctých narozenin jedné dívky. A vzhledem k tomu, že jsem měla volnou ruku, rozhodla jsem se vytvořit takovou "minions party". To znamenalo vytvořit balonky, čepičky, kytičky a dárek. No a aby tam byl zakomponován nějaký osobnější prvek, vytvořila jsem takový transparent se jménem dívky. Výsledek je naprosto šílená oslava, která mě ale kupodivu nadchla. Prostě mám ráda šílenosti a tohle byla tak trochu jedna z nich. :)




Žádné komentáře :

Okomentovat