neděle 7. prosince 2014

Vánoční muffiiinky

Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady!!! No jo, že by mi to už konečně došlo?? :D Nevím, nevím. Pořád se letos nemůžu dostat do té super vánoční náladičky. Přesto jsem se potom, co jsem našla v obchodě strašně milé košíčky na muffiny s perníčky, rozhodla jsem se upéct něco vánočního. Když už jsem o tom bylo rozhodnutá, bylo jen třeba vymyslet, co by to mělo být...



Mé rozhodnutí padlo na muffiny (to je vzhledem k těm košíčkům asi jasné, že?). Ale chtěla jsem aby vypadali tématicky, takže jsem na ně upekla mini perníčky, které jsou totálně rozkošné :) . Upekla jsem si perníčky, následně jablečno-skořicové muffiny, přilepila jsem to k sobě bílou čokoládou a tadaaa!!! Vánoční muffiny byly na světě.


Tak a teď už jenom se dostat do té nálady. Ale to přijde. ;)

Žádné komentáře :

Okomentovat