středa 12. srpna 2015

Super jednoduchá domácí zmrzlina

Tím super jednoduchá, mám na mysli fakt úplně nejvíc jednoduchá. Teda, je pravda, že neznám úplně všechny postupy příprav zmrzlin v domácím prostředí, ale tenhle způsob zvládne snad úplně každý. A nepotřebujete zmrzlinovač! Asi před měsícem jsem zkoušela klasickou zmrzlinu, ale bez zmrzlinovače a její přípravou jsem strávila opravdu celý den, protože se musela co půl hodiny v mrazáku promíchávat, aby se předešlo vzniku nežádoucích krystalků ledu, ale přesto se mi tam ty zatracené krystalky vytvořily. Nebylo to sice tak špatné, chuťově byla naopak geniální, ale jistě chápete, že když už něco tvoříte celý jeden dlouhý den, tak už od toho taky očekáváte jen to nejlepší. 


Tenhle postup je něco naprosto odlišného. Příprava zabere asi tak 5 až 10 minut a celá věc obnáší 3 ingredience, z nichž jednu můžete vynechat. Ano, opravdu je tomu tak. Strávíte pouhopouhých deset minut u mixéru, dáte na pár hodit do mrazáku a.....je hotovo!!! Chuťově je taky moc dobrá. Na můj vkus tedy byla možná trochu hodně sladká, ale já osobně celkově nic moc nesladím a jistě by se tomuto dalo předejít přidáním o něco většího množství smetany. Pokud ale máte rádi více sladké věci, pak budete nadmíru nadšeni. 


A další skvělá věc. Recept je pro výrobu té nejzákladnější příchuti. Vy si pak můžete zmrzlinu vylepšit podle svého nejlepšího vědomí a chuti. Já jsem neměla moc času na nakupování, takže jsem musela operovat jen s tím, co jsem sehnala doma a použila jsem "obyčejné" lentilky. A stačilo to. Ale výtečné bude jistě rozdrobení sušenek, přidání ovocného pyré či marmelády, strouhaná nebo sekaná čokoláda, přidání kávy... No, je toho moc a fantazii se meze nekladou.

Nejjednodušší zmrzlina na světě


nachystejte si:
1 plechovku slazeného kondenzovaného mléka (395 g)
2 kelímky smetany ke šlehání (2x200ml)


1. Chladnou smetanu vyšlehejte do tuha.

2. Přidejte kondenzované mléko a vanilku a šlehejte do hladké hmoty.

3. Hmotu vlijte do kelímků nebo mističek a dejte do mrazáku na minimálně 4 hodiny.


Více receptů zde :)

Žádné komentáře :

Okomentovat