středa 10. srpna 2016

Sedm psů na dvou patrech

Jako upřímně, původně jsem myslela, že u tohohle dortu se zblázním. Ne, že bych se snad zalekla něčeho nového, ale první vize tohoto dortu byla dvě patra, vanilkový a oreo krém a 14 psů. A právě ona číslice 14 mě celkem vyděsila. Reálně jsem tušila, že abych na dort nacpala 14 psů, musela bych je šíleně zmenšit nebo nevím...nedělat je vůbec. Takže jsem tuto vizi zredukovala na "udělám co budu moct, ale čtrnáct psů tam určitě nenacpu". A nakonec jsem jich tedy vyrobila přesně polovinu a myslím, že lépe to dopadnout nemohlo!!


Takže co z mého snažení nakonec vzešlo?? Dvě zelné patra se jménem a věkem mladé oslavenkyně a 7, alespoň podle mě, šíleně roztomilých psů. Přestože se mi v závěru líbili všichni psi, osud tomu chtěl a i já jsem si mezi nimi našla své oblíbence. A sobecky jsem se snažila na ně upoutat co nejvíce pozornosti a posadila je na vrchní patro do popředí. Ano, správně, jsou to ti dva nejmenší. Jsou taaak boží, no ne?? Ale dost cukrování. Tenhle dort mě samotnou překvapil. Je to divné, ale je to tak. Dokážu mile překvapit i samu sebe!! No není to super?? Vážně už jsem se smiřovala s tím, že tohle prostě nedopadne, a ono to dopadlo více než uspokojivě. Takže supr čupr!!! :)









Žádné komentáře :

Okomentovat