pátek 5. srpna 2016

Jahůdka!!!

Občas je třeba upéct tzv. děkovný dort. To je takový dort, kterým dáte najevo, že slova díků myslíte opravdu vážně, a tak je stvrdíte i něčím sladkým, což pro obdarovaného může znamenat buď, že si ho opravdu vážíte, nebo že ho máte tak rádi, že i když případně ztloustne, nebude Vám lhostejný. Ať tak či tak, tahle jahodová jahoda byla jedním z těchto děkovných dortíků.



Abych Vás lehce uvedla do situace, můj tatínek má kamarády (ahaaa!! to dává smysl, co?) A jeden z jeho kamarádů mu velice výrazně pomohl s jistými pracemi na zahradě (zkráceně, oddřel to za něj). No, a protože si toho nejen tatínek, ale celá rodina velice váží, upekla jsem mu jahodu!! To víte, když má tak geniální příjmení jako je Jahoda, musela jsem toho využít. Takže jsem upekla jahodu a aby toho nebylo málo, naplnila jsem ji jahodovým krémem. Když už jahoda, tak se vším všudy. Lehce jsem přemýšlela i s jahodovým korpusem, ale to už i mně přišlo trošku moc zvrácené, takže jsem se spokojila s jahodovým krémem. A prý proběhlo nadšení!! Takže super! :)

VŠECHNY DORTY NALEZNETE ZDE :)




Žádné komentáře :

Okomentovat