úterý 12. září 2017

Koš s jahodami

Další dort na rychlo. A tentokrát ne až tak moc jednoduchý. Ale protože jsem tušila, že tohle mě bude hodně bavit, tak jsem se do něj pustila. O tomhle dortu jsem se dozvěděla v úterý. A hotový měl být v sobotu ráno. To by se dalo, ale celý týden jsem chodila provádět na zámek, takže času jsem úplně moc neměla. A tak jsem dlouho zvažovala, jestli ho upéct nebo ne. Ale upřímně, jeho požadovaný vzhled mě sám přesvědčil. Měl to být dort ve tvaru koše s jahodami. A to je, pokud už mě sledujete déle, tak to jistě víte, přesně to, co mě baví. Takové ty blbůstky na dortu, třeba v podobě jahod, jsou super.

Nebudu Vám lhát, byla to „piplačka“. Naštěstí, se ale můj Nejmilejší obrnil trpělivostí a ochotou pomoct mi, takže to hned šlo lépe. Pomohl mi s posledními kousky jahod, když už jsem fakt nemohla, a za to mu patří můj obrovský vděk.


Myslím si, že dort dopadl moc dobře. Mně osobně se tedy líbil moc, a navíc, opravdu hodně mě bavil!

VŠECHNY DORTY NALEZNETE ZDE :)


Žádné komentáře :

Okomentovat