neděle 29. října 2017

Mnoho dortů a nedostatek času

Znáte to, když toho chcete fakt hrozně moc a prostě to nedokážete zvládnout? Je to velmi zlý pocit. Já osobně ho tedy nesnáším. Prostě si dáte nějaký cíl a on se Vám začne hroutit kvůli jedinému aspektu - nedostatku času. Ale je to tak a ne jinak, den má jen 24 hodin, nafouknout ho nemůžete. A tehdy, právě tehdy nastává ta nouze, ve které poznáte přítele. Doslova a do písmene. Musím uznat, že nebýt toho jediného, kterého ctím nade vše, zhroutila bych se buď já, moje škola, práce anebo lidi, kteří očekávali dorty na své oslavy. Ale on tu byl a pomohl mi. Opravdu hodně moc mi pomohl. A touto skromnou cestou mu tím chci vyjádřit díky.

Možná se Vám to bude zdát přehnané, ale tvrzení, které teď napíšu, je pravda opravdová. Můj přítel je všeuměl. Je to extrémně nadaný hudebník, výtvarník, spisovatel a manuálně zručný člověk. Umí vytvářet věci ze dřeva, umí háčkovat i plést, umí naprosto dokonale vařit a v neposlední řadě dost koketuje i s pečením. Vážně. Já vím, že je to až neuvěřitelné, ale věřte tomu. Já lhát neumím. Ani na blogu. No, a právě tento super talentovaný člověk mi v té chvíli, kdy jsem to moc moc potřebovala, nabídl pomocnou ruku. Nebo možná spíš celé dvě paže. To by asi bylo výstižnější. Nakonec jsem "pouze" vytvořila ty větší figurky a dodělala pár menších drobků na závěr, jinak všech 5 dortů upekl právě on. A uznejte, takového nejde nemilovat.

Pro milovníka aut

Pro malou princeznu milující koně
Popral se s korpusy, dokázal je potáhnout a domyslel celý koncept dortů podle těch velkých figurek. Ani si nedovedete představit, jak moc mi pomohl. Každý den jsem na tohle množství dortů totiž měla doslova jen pár hodin. A tyhle jeho geniální ruce mi pomohli tak jako nic jiného. A tak Ti ještě jednou, můj nejmilejší Kubíčku, děkuju.

Pro nadšence do opiček

Pro malého malíře

A Vy, kteří si tento příspěvek čtete, nezoufejte. Možná je takových mužů na světě více. I když... 😀 Kdo ví? Každopádně, neklesejte na mysli a pokud nemáte někoho takového vedle sebe, snažte se zapracovat na sobě. Vždyť lidský mozek má obrovskou , a tak se snažte jí využít co nejvíce a co nejefektivněji. Vy to dokážete! 😊

A nahotinka na závěr

Žádné komentáře :

Okomentovat