pondělí 5. listopadu 2018

Mimi cupcaky na křtiny

Budu se opakovat, ale nejlepší pečení je pro děti a miminečka. To mě baví nejvíce. Dortíky pro ně jsou nejroztomilejší stejně jako právě miminka nebo malé děti. Co jedno mám doma, jsem vůči nim ještě citlivější. Jsou to úplně zlatíčka. Ale dost rozplývání se. Pekla jsem tedy, jak jste již jistě pochopily, miminkovské cupcaky na příležitost křtin malého Davídka.


Byly to velké i mini cupcaky a všechny byly s mimi designem. Protože byly pro miminko, to dá rozum. Snažila jsem se na ně opět vytvořit samé věci, které takové miminko potřebuje - bodyčka, bryndáčky, vláčky, dudlíky, chrastítka a další. A vznikly tyhle krásky. Jasně, je to poněkud egoistické, ale postě se mi líbily, to je snad dovolené, ne? :)

Mimochodem, kdyby Vás zarazilo, že jsem teď tak stručná, tak vězte, že bych se velmi ráda rozepsala nejen o cucpacích, ale i o všem novém, ale prostě a jednoduše teď nemám moc času. Lítám, lítám a lítám. Za chvilku mi z toho na zádech začnou rašit křídla, vsaďte se!



Žádné komentáře :

Okomentovat