neděle 11. května 2014

Cupcakes a úžasný blog z ghetta

Malé, lahodné a hlavně na pohled hezké dortíky. Každý je zná a snad každý je miluje. Je to zvláštní, ale, ačkoliv vypadají jednoduše a myslím si, že by i měly být, mně se prostě nikdy nepovedou podle mých představ. Neustále se mi základy pekly nerovnoměrně, tmavly mi, a ačkoliv se daly jíst a byly i celkem chutné, tak jsem je prostě chtěla hezčí. Normálně bych to prostě brala tak, že mi nejsou souzeny a nezkoušela je dál, ale tak nějak je pořád zkouším dokola a dokola a čas od času se mi i povedou o něco lépe než obvykle.




Každopádně, nedávno jsem objevila naprosto famózní blog (zghettablog.cz). Jeho autorka je stejný blázen do pečení jako já, ale spíše se zaměřuje právě na cupcakes. Její výtvory jsou úplně úžasné. Našla jsem si tedy recept na čokoládové cupcakes s tvarohovým krémem a pustila se do dalšího z mých pokusů. Výsledkem byly zaoblené cupcakes, které chutnaly vážně skvěle a s tvarohovým krémem se výborně doplňovaly. 

Nakonec tedy: "Ať žije můj nový oblíbený blog!!" A pokud chcete nějakou pečící inspiraci, tak na něj jistě mrkněte. Jsem si zcela jistá, že budete nadšení tak jako já. :)

Žádné komentáře :

Okomentovat