úterý 29. dubna 2014

Hudební

Můj spolužák, mimo jiné naprosto úžasný klavírista, mě požádal o dva dorty, jak jinak než s tématikou hudby. Ukončuje své studium na hudební škole, a tak chtěl něco k oslavě svého absolventského koncertu. Byla jsem naprosto nadšená, nejen z toho, že po mně chce dort někdo z mých spolužáků, protože většinou přece jen peču "pouze" pro svou rodinu, ale také proto, že, jak jsem už v některém z předešlých příspěvků napsala, miluju hudbu a toužila jsem upéct něco "hudebního".





Jeden dort měl být pro jeho rodinu. Udělala jsem tedy dort s notovou partiturou, což se jevilo jako jasná volba. Netrvalo to sice pár minut, spíš pár hodin, ale bylo to skvěle strávených pár hodin.
Druhý dort byl určený pro jeho paní učitelku. Původně jsme ani jeden nevěděli, jak by měl vypadat, ale bylo mi řečeno, že učí klavír a housle, takže starý dobrý internet opět pomohl a já jsem našla kombinaci obojího.



Když bylo hotovo byla jsem nadšená, což se nestává po pečení často. Spojila jsem dvě nejúžasnější věci - hudbu a pečení a to mi, nevím proč, udělalo hroznou radost. Ale co už? Člověk by se měl umět radovat z maličkostí. :)

Žádné komentáře :

Okomentovat