sobota 5. července 2014

English tea party

Konec školního roku se závratně blížil a učení postupně ubývalo. To znamená, že jsme mohli začít uvažovat o různých zpříjemněních školního času. Napadlo mě uspořádat takovou čajovou party v angličtině a oslavit tak naši úžasnou profesorku a celkově lidi, které tam máme. Navíc předposlední rok na škole prostě bylo třeba nějak hezky zakončit. :)

Školní party v anglickém stylu
Řekla jsem tedy svým spolužákům o mém plánu a oni překvapivě byli všichni hrozně nadšení. Takže jsme se domluvili na nějakém pečení a rychlých špuntech a vše mohlo začít. Byla jsem velmi příjemně překvapená, protože každý něco donesl, a dokonce i někteří kluci napekli!!! Sešel se cheescake s jahodami, cupcaky, čokoládové muffinky, čokoládové cookies, tvarohová bábovka, slaný závin s olivami a slaní šneci. Prostě samé mňamky.

A můj příspěvek. Dva druhy cupcaků. Tady je jeden z nic ;)
Nakonec ještě musím napsat, že čekání na příchod naši profesorky, která neměla o ničem ani tušení, byl fakt vtipný. Všichni v napětí seděli a sledovali dveře. Každé malé zašustnutí vyvolalo paniku. Když konečně přišla, její reakce byla famózní. Byla úplně nejvíc v šoku jak jen to šlo. Ale prý to byl takový ten příjemný šok. Takže konečný výsledek: Super! Vše se vydařilo ještě líp, než jsem čekala a naše tea party se protáhla z jedné na tři hodiny! :)

A nakonec celá naše english group. Snad mi nikdo nebude mít za zlé, že jsou tady.


PS: Samozřejmě jsem si zapomněla foťák, takže fotky nejsou ode mě a velký dík za ně patří p. profesorce a jedné z mých úžasných spolužaček. Děkujiii!!

Žádné komentáře :

Okomentovat