úterý 12. dubna 2016

Červený samet a krémový sýr

Red velvet cupcakes with cream cheese frosting. Tak tohle má být údajně nejvíce oblíbená kombinace chutí cupcaků. A není se čemu divit. Vynikají totiž minimálně svou neobvyklou barvou. A jak známo, červená barva v sobě skrývá mnoho emocí, vášně a v neposlední řadě i lásky. A tak je třeba i právě ona barva důvodem, proč si je lidé po celém světě tolik oblíbili. (No jasně, netuším, zda se po celém světě dají sehnat cupcaky, více než pravděpodobně ne, ale berte to s trochou nadsázky.) Já jsem se o red velvet cupcakes dozvěděla už dávno. Troufla byvh si dokonce tvrdit, že to byly jedny z prvních, o které jsem začala jevit nějaký větší zájem, protože jinak mi kdysi cupcakes přišli nudné. Ano, ano!! Je to děsivé, ale dnes už vím, že cupcakes jsou fakt super zábava a dá se s nimi perfektně vyřádit.


Když jsem je tedy kdysi objevila, chtěla jsem je okamžitě vyzkoušet, protože mě samozřejmě ihned zaujaly. A tak jsem se do nich tehdy, jako opravdu začínající nadšenec, pustila. Pokud si říkáte, že to nedopadlo zrovna nejlépe, máte pravdu. Úplně do detailu už si ten zážitek nepamatuji, ale co mi utkvělo je, že do červené měly asi tak daleko, jako já do vrcholového sportovce. A tehdy jsem se zařekla, že to za to nestojí. A nyní už se dostáváme do onoho známého kolotoče mých chaotických mozkových pochodů. Čas plynul, já jsem pekla a pekla a pekla a jednoho dne jsem se opět rozhodla, že to zkusím. Není přeci možná, abych je neupekla tak, jak mají být. Po druhé byl výsledek značně srovnatelný s prvním pokusem. A v takovou chvíli jsem se zařekla, že to nemá smysl. Prostě se budu muset obejít bez toho slavného zázraku, opěvovaného všemi mými oblíbenými cukráři a cukrářkami. Bylo to smutné, emotivní a velmi zarmucující, ale nedalo se nic dělat.


Jenže jsem jen člověk, že ano. A ke všemu člověk, který nemá rád, když se mu něco nedaří. A tak jsem se po dalším čase pustila do vyhledávání všeho, co se dalo o těch zatracených červených dortících najít. Projela jsem x videí a pročetla y informací, a pustila se do nich potřetí. Byla jsem nervozní, ne že ne, ale!! Nakonec se mi, myslím, relativně povedly!! Volejte sláva a tři dny se radujte!!! Zjistila jsem, že v případě těchto cupcakes se s barvivem nevyplatí šetřit, neboť během pečení Vám více než polovina barvy vybledne. Z polevy jsem měla také malinko strach. Bála jsem se aby nedopadla jako můj tvarohový krém, který byl jaksi tekutější, než bylo žádáno (pro představu, myslím, že by se dal klidně nasát brčkem). To se naštěstí nekonalo a i krém se mi nakonec docela povedl. Možná by chtěl ještě malinko vylepšit, ale to se časem poddá. :)


A v čem jsou tedy red velvet cupcakes tak výjimečné?? No, jsou červené, jistě. Taky jsou nádherně nadýchané a jemné. Ale budu upřímná, myslím, že existují i lepší kombinace chutí, na něž nebudete muset použít takové množství barviva. Ano, jsou svým způsobem neobvyklé, ale že bych je zařadila na svůj top list, to asi ne. Ale neklesám na mysli. Po tolika neúspěších bych tyhle stejně brala jako velký úspěch, takže super. :)


Chcete-li se mrknout na více cupcakes, klikněte sem. :)




2 komentáře :