sobota 9. srpna 2014

Baby cake

Dorty pro miminka jsou roztomilé, většinou hezky barevně sladěné a milé. A konečně jsem mohla takový vytvořit i já. Byl určen ku příležitosti narození malého Vašíka. Zprvu jsem teda trošku tápala, neboť v mém okolí žádné mimčo není, takže jsem si úplně nebyla jistá, co na takový dort dát.


Věděla jsem, že vypadá moc hezky, když jsou na miminkovském dortu takové ty hrací kostky s písmeny nebo čísly, takže ty byly jasnou volbou. To by ale bylo celkem málo, takže jsem musela vymyslet něco dalšího. Zvítězily botičky a dudlík. Aby dort nebyl moc prázdný, dopsala jsem jméno miminka a přidala pár kytiček. Všechno bylo sladěno do modro-bíla a jako celek se mi to fakt líbilo. Malinko problematické bylo, že kostky, když byly naskládané na sobě, nešly zavřít do krabice, neboť byly dost vysoké. Normálně by to bylo v pohodě, ale dort čekala přibližně tří hodinová cesta autem, takže jsem je musela naskládat vedle sebe. Doufám, že i tak se snad líbil.


Žádné komentáře :

Okomentovat