pátek 1. srpna 2014

Jedlý papír a krém po celé kuchyni

Dort s jedlým papírem. To tu ještě nebylo. Ale náš zákazník, náš pán, a proto jsem musela vymyslet něco místo potahovky, kterou si paní zákaznice nepřála. Jako báječná alternativa jí přišlo přenesení fotky na dort. Jenomže já jsem s tím neměla žádné zkušenosti. Jistě, že jako jediná možnost se jevilo použití jedlého papíru, ale kde ho sehnat a nechat natisknout? Pátrala jsem, objevila internetový obchod a nechala natisknout vybranou fotku. Fajn, fajn, do teď by to ještě šlo, papír přišel, já měla korpus a chtěla jsem vše hezky pospojovat. No problem.




Ale, nebyla bych to já, kdyby se mi něco nepokazilo. Rozkrojila jsem křivě korpus, takže se mi tak trošku začal rozpadat, celou kuchyň jsem upatlala krémem a čokoládou, a nakonec se mi ten jedlý papír začal vlnit. Ale snažila jsem se to zachránit, jak jen  to šlo. Výsledek mého snažení už musí zhodnotit každý sám. Já osobně, ačkoliv by to bylo asi pracnější, bych zvolila potahovací hmotu. Na konec už jen dodám, že jsem ráda, že je to za mnou. :)


Žádné komentáře :

Okomentovat