středa 12. listopadu 2014

Afterparty cupcaky

Prostě jedou, no. :D Cupcaky má každý rád, a tak se dají péct pořád, pořád a pořád dokola a pokaždé budou zaručeně úplně jiné. Vždycky okouzlí a nikdy nezklamou (pokud se Vám zrovna nestane katastrofa typu "zdrclý" krém nebo spálené těsto). 



Jak jsem psala minule, po našem super bájo úžasném večírku, jsem přijela domů velmi časně ráno (o půl páté). Díky mé kamarádce jsem byla už v 10 na nohou (což jí nemám za zlé, neboť jsem díky tomu alespoň vše relativně stíhala). Dala jsem si snídani, a už jsem musela dozdobovat vanilkové cupcaky. Abyste se nedivili, proč používám slovo "musela", byly určeny na babiččinu party, kam měly dorazit do 14:00. Nakonec ale myslím, že výsledek celkem ušel. Nechtěla jsem dva stejné cupcaky, takže každý byl zase jiný, přesně tak, jak to mám ráda. Výsledek zhodnoťte sami. ;)

mini cupcakes!! 
A jeden detail:)


Žádné komentáře :

Okomentovat