pátek 28. listopadu 2014

Cats all over the cake

Vlastně ne tak úplně po celém dortu. Nahoře kytky (jak překvapivé) a po obvodu kočky.
Dort na oslavu 18. narozenin jedné kočičí nadšenkyně. Původně chtěla siluetu kočky nahoru + hooodně marcipánu, ale to mi prostě nějak nešlo dohromady, takže jsem vymyslela alternativu- moc moc siluet koček po obvodu dortu a nahoru kytičky.


Možná se Vám zdá, že cpu kytky úplně všude, ale já je mám prostě ráda. Je jich tolik, můžete si vymýšlet nové druhy a vypadají hezky. Navíc mě fakt baví je tvořit (pokud jich teda nemá být nějak extrémně mnoho).



Nevím, jestli jdou ty kočky poznat, ale jsou tam ;)



To by asi bylo k tomuhle dortu vše. Snad jen dodám, že se mi celkem líbil. :) Fakt. A z těch kytek jsem byla děsně nadšená.
Takže nakonec snad jen - prosinec se blíží, takže všem přeji pevné nervy při vybírání/vymýšlení dárečků a vyčkávání ve frontách. Ale berte to s humorem, snad všichni trpí stejně jako Vy, takže si nenechte zkazit vánoční super náladu a užívejte dnů.


Žádné komentáře :

Okomentovat