neděle 9. listopadu 2014

Halloween party


Jsem v maturitním ročníku. To skýtá nejen neustálé učení a nervy z maturitní zkoušky, ale také něco příjemnějšího. Party a večírky. Tentokrát to byl stužkovací večírek. Nechtěli jsme nic nudného, takže jsme ho udělali pěkně tématický, ve stylu halloweenu. Musím říct, že to bylo naprosto úžasné. A věřtě, že ode mě, jakož to člověka převelice málo společenského, to musí být pravda. Přece jen hodina mého návratu domů svědčí za vše.

Naše halloweenská partička
No, ale já Vám samozřejmě nechci popisovat úžasnost a famóznost onoho večera. Především Vám chci ukázat všechny mňamky a dobroty, které se objevili na našem občerstvovacím stole. Bylo toho mnoho, přemnoho a nutno podotknout, že všechno 100% homemade. No jo, jsme taak šikovní. :D


Jeden ze tří mých příspěvků - nivové prstíky

Halloweenské sušenky
Sladký oddíl

A slaný oddíl
PS: Domů jsem přišla kolem pěti a do 14:00 jsem měla dodělat cupcaky na malinkou soutěž, ale o tom příště ;)



Žádné komentáře :

Okomentovat