pátek 20. února 2015

Pečení do půl jedenácté

Samozřejmě do půl jedenácté večer!! Já vím, že teď si mnozí řeknou: "Vždyť to je úplně v pohodě, to já jsem v největším rozletu!" Jenže já nejsem. Asi takhle: vstávám v 5 ráno, protože bydlím docela dost daleko od školy. A jsem prostě ranní ptáče. (I kvůli tomu mám trošku strach z toho, že bych náhodou maturovala odpoledne. (jen tak mimochodem) :) Odpoledne už mi to moc nemyslí)

Fotka nic moc (krásně na ní jde vidět ta "rovnost" střech, ale aspoň něco :D
Teď už ale k věci (nebo spíš k dortu). Tentokrát to bylo něco nevídaného a inovativního. Moje skvělá kamarádka přišla s tím, že by chtěla upéct "hasičárnu". Chápete, takový ten dům pro dobrovolné hasiče, kde mají vše, co potřebují. Prostě - hasičárna. To by ještě možná nebylo tak problematické, kdyby ho nechtěla na čtvrtek. Nutno podotknout, že vzhledem k tomu, kde bydlím se často dostávám domů až docela pozdě odpoledne. A samozřejmě, je to dort, takže dělat ho hodně dopředu nepřicházelo v úvahu. Ale žijeme proto, abychom překonávali své hranice, takže jsem se tak říkajíc hecla a šla do toho.
A teď to velké tajemství!!! To auto je z plastu ;)
Byly to nervy, ne že ne. Obzvlášť když mi nakonec zbyly obrysy kolem oken!  Představte si, že něco tak titěrného děláte takhle pozdě po náročném školním dni. Ale nevadí! Budovy jsem nějak dala do kupy, použila asi miliardu párátek a asi 10 kilo potahovky (tohle samozřejmě berte s nadsázkou) a bylo hotovo. :) Jediné, co mi zbývalo ke štěstí byla sprcha a spánek. 

Žádné komentáře :

Okomentovat