neděle 15. února 2015

Tartaletky na mnoho způsobů

Mám hrozně ráda takové druhy mňamek, které se dají obměňovat a dělat na mnoho způsobů. Jedním z nich jsou nepochybně tartaletky. Poprvé jsem je upekla v době svého asi největšího čokoholismu (který už naštěstí odezněl). Tehdy jsem pátrala po všem, co obsahovala čokoládu a moc mě zaujal recept na čokoládové tartaletky od Foodloverky. Takže jsem se do nich dala a sklidily nejen u mě velké nadšení. Od té doby jsem je obměňovala mnoha způsoby. Už byly pudinkové, borůvkové, ovocné, ... . Ale pro tentokrát jsem zvolila klasické (teda alespoň pro mě kalsické) - čokoládové.





Jenomže, nebyla bych to já, kdyby se mi něco nepokazilo. (Doufám, že teď se nikdo škodolibě neusmál... :D ) Při plnění čokoládovou ganache se na posledních 10 tartaletek jaksi nedostalo. Naštěstí moje maminka zrovna pekla krémové řezy, takže jsem jí "ukradla" malinko krému a zbytek tartaletek naplnila pudinkovým krémem. Dozdobila jsem je jahodami, mandarinkou a případně borůvkami a tadáá!! Bylo hotovo.



Takže, jaké to budou příště? 

Žádné komentáře :

Okomentovat