neděle 8. února 2015

Světle růžové se špetkou Valentýna

Takže na začátek, Valentýn moc nemusím. Ano, možná to tak mají všichni nezadaní lidé, ale přesto. Přijde mi, že je kolem něj zbytečný humbuk. Každopádně, jsem holt romantik, takže i na tomhle "monstrózním" dni jsem našla něco milého a hezkého.


Svou romantickou povahou jsem vložila do pečení!! (Překvapivě :D ) Tentokrát to byly opět cupcaky. Přece jen chci z mojí nové super kuchařky zkusit co nejvíce nápadů. Zkusila jsem úplně ty nejvíc nejklasičtější - vanilkové. Je to klasika, ale dobrá klasika. Myslím, že chutnají snad všem a není se čemu divit. Vždyť, jak se již dlouho ví, v jednoduchosti je krása. Ale aby nebyly zase úplně obyčejné, chtěla jsem je ozvláštnit alespoň krémem. Ten jsem udělala odlehčený máslový, ale abych do něj dodala něco valentýnsky růžového, přidala jsem lžičku růžového želé (ano, opravdu je to želé z růží).

Popravdě, asi jsem ho měla dát víc, protože až na tu barvu to nešlo poznat. Krém jsem na cupcaky "nainstalovala" hned dvěma způsoby (nožem a sáčkem) a bylo hotovo. Vlastně ještě nebylo! Jako finální dohotovení jsem použila bílá cukrová srdíčka a stříbřitý prášek.


Tolik tedy o těchto cupcacích (další velmi špatně skloňovatelné slovo :D ). Těm z Vás, kteří hodláte strávit den sv. Valentýna se svým milým/svou milou, přeji romantikou zpestřený zážitek obohacený třeba valentýnskými cupcaky. No a pro ty méně šťastné, ke kterým se hrdě přidávám i já, snažte se to přežít bez psychické újmy. Bude to těžké, ale dá se to zvládnout. :)

Žádné komentáře :

Okomentovat