neděle 19. dubna 2015

Dort pro hlavu rodiny

Rok se s rokem sešel a můj milovaný tatínek měl opět narozeniny. Možná si vzpomínáte na jeho dort z loňska (nebyla bych to já, kdybych ho nepřipomněla, takže klikněte sem). A letos jsem zůstala v moto tématice. Teda alespoň lehce.




Kdysi už jsem, jak jistě víte, zdobila dort pomocí jedlého papíru. Tehdy jsem měla možnost objednat si jeden papír navíc. S mamkou jsme vybrali fotku mého taťky na motorce (jak jinak, prostě máme motorky rádi). Svůj názor na techniku zdobení jedlým papírem už jsem myslím vylíčila dost jasně v minulém článku o tomto zdobení, takže snad už bych to nějak více nemusela rozebírat. Můj názor se moc nezměnil. Teď teda nechci, aby to vyznělo, že nemám ráda jedlý papír. Dají se s ním vykouzlit nádherné dorty, ale mě to  moc nebaví. Jednoduše položíte jedlý papír, kolem uděláte rámeček a hotovo. Jistě, pravděpodobně to jde i jinak, ale já ho asi ani neumím moc používat. Každopádně věřím, že pro mnoho lidí je skvělou volbou při tvoření a pečení.

Dvojnáplňový dortíček

Když chcete tvořit něco jednoduššího anebo nemáte čas, pak je vynikající volbou. Taky různá filmová a fotografická pásma s ním vypadají naprosto famózně. Určitě se dá zkombinovat s jinými technikami zdobení. Přichází chvíle pro oblíbené motto: "Fantazii se meze nekladou". A u pečení to platí trojnásob (dvoj se mi zdálo dost málo). :)



Takže pusťte se do toho. Pokud toužíte po jedlém papíru na míru, za sebe můžu doporučit zravypapir.cz. Ze začátku jsem byla z jejich přívětivosti a komunikace trošku skeptická, ale s výsledným papírem jsem byla nanejvýš spokojená.

PS: Poprvé jsem taky vyzkoušela dvě náplně - karamelovou a čokoládovou. A musím říct, že to zcela jistě nebylo naposled. 

Abyste neřekli, že daruji jen dorty, tak tady je další dáreček ode mě - naprosto boží oveččí hrneček z Kiku

Žádné komentáře :

Okomentovat