středa 15. dubna 2015

Krabice plná bizonů

Koho by kdy napadlo upéct cupcaky s bizoním designem? I mě to trochu překvapilo, ale překvapení okamžitě vystřídalo nadšení, protože přece jen, bizony jen tak někdo nepeče. Možná Vás teď napadá otázka: "Proč bizoni?" Řekněme, že má milá zákaznice má příjmení velmi podobné právě slovu "bizon". Milé, nápadité a prostě super.

Po těchto cupcakecích (bože!! to skloňování mě jednou zabije) a Velikonocích, jsem si naprosto oblíbila zdobící špičku, se kterou jsem zdobila jak velikonoční, tak tyto cupcaky. Je to taková ta s mnoha dírkami, takže vám vytvoří takový úplně chaotické efekt, a dá se s ní stvořit moc moc báječných věcí. A nemusíte dávat pozor na pravidelnost nebo nějakou extrémní estetičnost, což by pro mnohé mohlo být další velké plus. Přidám sem odkaz na video, ve kterém hezky ukazují, jak ji použít, takže se můžete nechat inspirovat a tvořit:


A další novinka! Poprvé jsem vyzkoušela mini cupcakes, ale to jste si už asi všimli. Jsou super. Vím, že pro mnoho lidí jsou to prostě jen obdoby těch velkých v menší podobě, ale mně přijdou takové rozkošnější a inovativní.



Žádné komentáře :

Okomentovat