pátek 27. listopadu 2015

Zpátky do léta!!

Tenhle dort se vzhledem k počasí, které dorazilo do našich krajů, může zdát poněkud neobvyklý. Je plný květin a berušek. A byl určen na oslavu prvních narozenin. A víte co?? Úplně mi zvedl náladu. Už jsem se potřebovala zase trochu kreativně vyblbnout, a tak mi tenhle dortík přišel opravdu vhod. 


Požadavky byly jasné - ořechový korpus, slunečnice a berušky, zbytek byl na mně. A tak jsem upekla ořechový korpus a doplnila kakaovým krémem s vanilkou. Celkový vzhled jsem chtěla ladit tak nějak lučně, takže požadované slunečnice a berušky jsem ještě doplnila sedmikráskami, které vytvořily jakýsi rám po obvodu dortu. Doprostřed jsem vytvořila perleťovou jedničku jako vyzdvihnutí věku malé oslavenkyně a bylo hotovo.


Nějak mi dochází slova, takže zbytek už nechám na fotkách. Mějte se krásně a užívejte podzimně-zimního počasí. :)





Všechny dorty naleznete zde :)





Žádné komentáře :

Okomentovat