středa 27. července 2016

Dva v jednom

Tentokrát byl dort určený pro dva bratry. Pro toho staršího už jsem vlastně dort pekla. Můžete se na něj mrknout zde. Bylo to předloni, ku příležitosti Vaškova narození. No a letos se mu narodil bratříček. Takže tohle byla taková dvojitá příležitost oslavovat. Vašek totiž slaví dva roky a Vojta dva měsíce.

Tím už jsem tedy prozradila, proč je na obou půlkách číslice "dva". Zajímavý už na první pohled je jistě i tvar. Než jsem pochopila, jak by měl dort vypadat, trochu mi to trvalo. Nebylo mi moc jasné, co si mám představit pod pojmem "dva spojené kruhy". Ale nakonec jsem to udělala tak trochu po svém, co nejjednodušeji to šlo a myslím, že je to tak, jak bylo myšleno původně. Na půlce staršího bratra mělo být auto, na druhé něco miminkovského (zvolila jsem tedy chrastítko a dudlík). Pak už jen jména, a abych obě poloviny ještě o něco více propojila, přidala jsem doprostřed dva medvídky. Většího a menšího. 







Žádné komentáře :

Okomentovat