neděle 31. července 2016

Minecraft no.2


Ta hra je asi vážně populární!! Tohle už je druhý dort na téma Minecraft, a myslím, že doba mezi nimi taky nebyla úplně dlouhá. Víte, já úplně na hraní počítačových či jiných takových těch her v digitální podobě (jistě mě opět chápete) moc nejsem. To už jsem asi zmiňovala, já vím, ale chctěla jsem jen podotknout, že věci se sice mění, ale některé zůstávají při starém, stejně jako já a teto typ her. Každopádně, ať si každý dělá co chce, a baví-li lidi hrát hry na počítači, například i Minecraft, tak klidně do toho. Navíc!! Já z toho profituji právě dorty na téma téhle hry, takže to znamená vítězství pro každého. :D
Kdyby Vás náhodou napadlo, že je to vlastně brnkačka, tak pro Vás mám vyvedení z omylu. Nejenom, že se povrch dortu skládá z jednotlivých malých čtverečků (a to si pište, že naskládat čtverečky do tvaru kruhu taky není zrovna sranda), ale vytvarovat i figurky do co nejlepšího hranatého tvaru taky nebyla úplně sranda. To všechno by ale nebyl zase takový problém, kdyby nepanovalo tak šílené horko. Jako, ne že by mi horko zase tak extrémně vadilo, to ani tak ne, ale když už tvoříte něco takového jako je dort, tak se, z jindy normálního horka, stane Váš úhlavní nepřítel. Topí se krém, roztéká se potahová hmota, všechno měkne, všechno se tím pádem natahuje, protože musíte chladit více než obvykle,  Ale, zvládla jsem to!! Vyčerpaná, ale zvládla, takže úspěch!! :)






Žádné komentáře :

Okomentovat