čtvrtek 20. října 2016

Pavoučí hnízda

Pokud teď uvažujete, jestli si pavouci tvoří hnízda, tak nad tím už nepřemýšlejte. Je dost možné, že pavouci si hnízda netvoří, ale já jsem tak pojmenovala můj další výtvor. Potřebovala jsem totiž vyzkoušet svou novou kopečkovou formu na pečení a do toho mě chytla halloweenská nálada a tak jsem to chtěla spojit dohromady. No a tak vznikla pavoučí hnízda.



Jsou to vlastně takové čokoládové dortíky, plněné kapkou karamelu, polité úplně celé čokoládou. Pavučinky jsem vytvořila pomocí marshmallow. To byla sranda. Sice trošku chaotická a špinavá, ale sranda. Zkuste to taky, ale upozorňuji, že jestli se někam nalepíte, tak to nebude má chyba!! Vezmete pár marshmallow bonbonku a dáte je na nějakých 15 až 30 sekund do mikrovlnky, Vyndáte je, lehce promícháte až dosáhnete takové teploty, že se o ně nespálíte, pak vezmete trošku mezi dva prsty a různě roztahujete, roztažené přiložíte na dortík nebo cokoliv jiného, na čem chcete vytvořit tenhle trošku divný efekt a je to. Ale ještě jednou upozorňuji, pokud se neradi špiníte, tak to přede vzdejte, je to fakt masakr. 

Nakonec jsem z modelovací čokolády vytvarovala pavouky a bylo to. Jednoduché a prosté, ale přesto fungující. Uvažovala jsem, že bych Vám sem napsala celý postup, ale recept není nic extra, prostě jen čokodortíky plněné karamelem, polité čokoládou. Můžete zkusit třeba tyhle.







Žádné komentáře :

Okomentovat