sobota 29. října 2016

A tak jsem zase jednou pekla podle předlohy...

A asi jsem byla celkem ráda. Když máte jasnou představu o tom, jak má dort vypadat, je přemýšlení nad ním o něco jednodušší. Přesto se samozřejmě musíte vypořádat s nástrahami osudu. Ne vždy jde všechno totiž udělat přesně tak, jak je to na obrázku. Tedy, možná, že to jde, jenom já se vždy setkám s něčím naprosto nepředvídatelným.


Tentokrát jsem se (hooodně překvapivě) nesetkala asi se žádným technickým problémem. Už to by si asi zasloužilo samostatnou oslavu. Každopádně, asi si tedy říkáte, proč jsem dort nevyvedla do posledního detailu podle již zmíněné předlohy. Odpověď je jednoduchá, nelíbil se mi. Na původním měla být stejná osmnáctka, růže i gerbery, a právě u květin nastal v mém případě problém. Nějak se mi nelíbily tak, jak si je představoval pekař originálu. Byly tam tři růže na vrchní stěně a jedna gerbera na obvodu. To v mém případě působilo tak nějak...mdle a nedodělaně. A tak jsem přimodelovala další dvě gerbery a nainstalovala všechny květiny na dort podle sebe.


Teď mě napadl technický problém!! Věděla jsem, že bez něj by to nešlo. (A máme po oslavě.) Dostala jsem docela zajímavý požadavek na krém. Měl být vanilkový s drcenými lentilkami. Nápad dobrý, chuť výborná, ale už mi nedošlo, že ho nemůžu dát pod potahovací hmotu, neboť lentilky jaksi nevytvoří hladký povrch. A přesto jsem si nedala ani trošku stranou, takže jsem měla celý krém lentilkový. Ale už se mi nechtělo kvůli té trošce pod potahovku tvořit nový a navíc množství už mám tak vymakané, že mi vycházelo přesně i na tenkou vrstvičku pod potahovou hmotu, takže jsem se vrhla na pitvu krému a kousky lentilek z něj pracně vytahovala. Trošku mě má hloupost rozčílila, abych pravdu řekla, neměla jsem mnoho času, ale nakonec se vyplatilo. Dort sklidil úspěch a za to jsem ráda.

VŠECHNY DORTY NALEZNETE ZDE :)




Žádné komentáře :

Okomentovat