úterý 11. října 2016

Spongebob?!?

S tímhle dortem jsem měla docela nervy, abych Vám pravdu řekla. Původně měl vypadat úplně jinak. Ale to by tak nevadilo, kdybych na něj měla více času. Jenže, hádáte správně, času jsem teda rozhodně na rozdávání neměla, právě naopak...

Ten týden byl celkově docela vražedný. V pondělí začal první týden školy, ve středu byl sice státní svátek, ale pro mě naplněn pracovními povinnostmi od rána až do večera a zcela mimo domov, no a do toho všeho jsem měla dělat dva dorty a jednu roládu. Bylo toho celkem dost. Ještě jedna sranda byla, že původně jsem vlastně měla péct "jen" tento dort a roládu, ale ve středu mi mamka oznámila, že její zoufalý kolega by potřeboval dortík pro svého syna. A já nemám ráda zoufalé lidi, takže jim prostě musím za každou cenu udělat radost (ano, jednou mě to asi bude stát zdraví). Takže z jednoho dortu se staly dva. 


Začala jsem s tím druhým, neboť měl být hotový o den dříve, než tento se Spongebobem. Ale abych tenhle nepodcenila, upekla jsem si na něj korpus, chtěla jsem být připravená. Ale, co se nestalo, korpus se mi v době, kdy už jsem s ním potřebovala pracovat, zcela rozpadl. Nevím proč, ale stalo se, takže v době, kdy už jsem s ním měla finišovat, jsem musela začít úplně od začátku. Původně jsem chtěla udělat dort ve tvaru SpongeBoba, ale nakonec jsem se na něj vykašlala, protože figurky, ač jsou menší, tak vím, že ač jsou menší, tak mi jdou nějak lépe, než takové ty tvarované dorty. Takže korpus se pekl a já jsem začala s tvarováním figurky a dalších věciček na dozdobení. Upřímně měla jsem všeho fakt dost, ale na to, že jsem na něj měla všehovšudy nějakých pět hodin, ve kterých se pekl, chladl, "odpočíval" atd., tak to zas tak hrozně nedopadlo. Tedy, alespoň doufám. :)




Žádné komentáře :

Okomentovat