úterý 21. října 2014

Cupcaky na Hrabalovu počest

Je to smutné, ale je to tak. Po prázdninách moc dortů nikdy nedělám. Ne, že bych snad nechtěla, ale prostě je méně zakázek. Asi se na podzim narodilo málo lidí. Kdo ví?  Na druhou stranu, je to čas na vyzkoušení různých jiných věcí nebo psaní článků pro školní časopis.




Tentokrát to tedy měly být cupcaky ozdobené knihami s názvy děl Bohumila Hrabala. Cupcaky dělám velmi často, takže bez problémů. S tvarovací hmotou mám taky docela zkušenosti, takže taky fajn. Malinký problém byl s tím, jak na knížku o rozměrech +/- 1x2 cm natěsnat názvy jako Ostře sledované vlaky nebo Krasosmutnění. Párátko se opět vyjevilo jako velmi dobrý pomocník. Takže velmi pomalu a alespoň částečně přesně a čitelně jsem "vypichovala" písmenko po písmenku. Mohlo by se to zdát jako nic moc, ale mě to nadchlo. A sice nejsem úplně přesvědčená o autentičnosti knih, ale stejně jsem na sebe byla relativně hrdá.



PS: Objevila jsem nádherné kouzlo vanilkového extraktu. Byla jsem vůči němu velmi skeptická, ale teď jsem si ho konečně pořídila a musím říct, že je to pecka!! :) No, takže tolik jenom pro informaci o mém objevu...

Žádné komentáře :

Okomentovat