pátek 20. března 2015

Růžová jednička

Tentokrát bylo mým úkolem upéct dort ku příležitosti prvních narozenin malé Amélie. Přání znělo - dort ve tvaru číslice jedna. Zbytek byl na mně. A jak jsem již psala tady, dorty pro miminka (nebo malé děti) jsou prostě super. Možná téměř nejlepší. Ano, jako (skoro) každá holka miluju všechny roztomilé věci, a kam je lépe zakomponovat, než na dětský dort? Správně, tyhle dorty jsou nejlepší místo.



Rozhodla jsem se udělat dort růžový (to je ale překvapení!). Po celém povrchu jsem rozložila malinké červené a bílé květinky a taky motýly ve stejné barvě. A aby bylo na dortu něco "poutavějšího", vymodelovala jsem tlusťoučkého medvídka s růžovou mašlí na hlavě, který se mi teda zdál možná až moc baculatý, ale byla jsem ujištěna, že je to v pohodě, neboť je takový ňuňatější. Na závěr jsem do spodní části číslice vykrojila jméno malé oslavenkyně a, tadááá, bylo hotovo.


Pro efektivnost mi moje úžasná maminka napekla na tenhle dort dvojbarevné korpusy (musela jsem ji zneužít, protože se mi nahromadilo docela hodně učení a hraní na flétnu, takže jsem jí za její ochotu převelice vděčná). Po rozkrojení se tedy na dortu bude střídat tmavé a světlé patro, což je naprosto primitivní a efektní na závěr. Určitě to zkuste. Třeba i s barevnými korpusy. Jednou už jsem pekla i v odstínech červené a dort tehdy sklidil veliký úspěch.




PS: Mějte se krásně, nenervujte se kvůli zbytečnostem jako já a užívejte! :)
PPS: Když si to tak čtu, možná se někteří pozastavíte nad některými slovy, ale co se dá dělat. Jsem možná malinko zvláštní (ale kdo taky není) a používám občas takové jiné slova. :D

Žádné komentáře :

Okomentovat