neděle 29. března 2015

Scrabblové popečeníčko

Pokud patříte k nadšencům téhle písmenkové hry, pak jste možná někdy zaregistrovali, že se v ní konají i turnaje. Tohle konkrétně bylo krajské kolo konající se na mé škole. Asi jsem se osvědčila (čehož si nesmírně vážím), protože jsem byla požádána, zda neupeču nějaké ty mňamky. A já jsem nadšeně kývla i přesto, že bych se spíš asi měla učit na maturitu. Ale je třeba se trochu odreagovat a já, jak jsem už psala mnohokrát, se odreagovávám právě u pečení.


Měla jsem zcela volnou ruku, takže jsem se mohla vyřádit. Rozhodla jsem se pro čtyři druhy pečiva. Jako první mě samozřejmě napadlo, že bych mohla udělat něco efektně scrabblového. V úvahu okamžitě přišly mé oblíbené cupcaky. Pro onen scrabblový efekt jsem krém obarvila na zeleno a nahoru vytvořila písmenka na kostkách.


Dále jsem vytvořila další super oblíbenou klasiku - cookies. Každý je miluje, takže jimi asi nebylo co zkazit. Ač je peču často, stejně mě neustále překvapují. Nevím, jak jsem to dokázala, ale přestože jsem se dělala podle svého oblíbeného a nejlepšího receptu, opět mi vyšly úplně neočekávaně. Tentokrát byly takové crunchy, ale stejně fakt dobré. Cookies mě prostě ještě nezklamaly.


Třetí věcí byly snickerdoodles. Jsou to vlastně úplně jednoduché máslové sušenky plněné karamelem a obalené ve skořicovém cukru. Možná bych někdy mohla přidat i recept, protože ty stojí opravdu za to. I já, která karamelové věci zase tak moc nemusím, jsem si je oblíbila. Poslední a asi za mě nejlepší, byly brownies ozvláštněné mořskou solí. Musím říct, že jestli ty věci předtím byly dobré, tak brownies byly mega dobré. Vím, vím, zní to, jako že se šíleně přechvaluju, ale není to tak. Berte to vážně jako chválu hlavně těch dobrot. Tyhle brownies byly minimálně pro čokoholiky úplný zázrak. Bylo mi úplně líto, že jsem si je majetnicky nemohla nechat. :D Recept asi taky časem dodám.


Takže na závěr, za tuhle příležitost jsem opravdu moc vděčná. Ono to docela zvedne náladu (a možná malinko i sebevědomí), když se o Vás alespoň na škole takhle ví. Všichni byli nadšení a já jsem neskutečně ráda, že jim chutnalo...

Pohled na všechny dobroty (ty ode mě jsou uprostřed) 

Všimněte si toho skrytého nápisu ;)
PS: Děkuji panu S. za moc hezké fotky. :)

Aktualizace: Jak jsem napsala, přidala jsem recept na brownies. Můžete ho najít zde.



Žádné komentáře :

Okomentovat