pondělí 15. června 2015

Promoce

Konečně. Další dortík!! Už je to, alespoň na můj vkus, docela dlouho, co jsem pekla nějaký dort. Vlastně to mělo své důvody. Raději jsem upřednostnila maturitu a učení na ni, než pečení. Zní to docela hrozně, ale co se dalo dělat. Maturita pro mě byla v posledních měsících vrcholkem priorit. Teď už ale k onomu dlouho očekávanému dortu. 


Tenhle dort byl svým způsobem výjimečný a to hned v několika ohledech. Nikdy jsem nepekla dort ku příležitosti promocí a ke všemu hned k dodělanému doktorátu. Dohnalo mě to také k zamyšlení. Jaké to bude až se to jednou (snad) podaří i mně. Neříkám, že hned zrovna Phd, ale chápejte, alespoň nějaký ten titul. A došla jsem k závěru, že to bude super (big surprise)!! Teda, je fakt, že totéž jsem si myslela před složením maturitní zkoušky, avšak onen "super pocit" se zatím nedostavil. Ano, je to už tak dlouho, a pořád nic. :D


Na dort jsem tedy vzhledem k tématu vytvořila takovou tu čepičku, kterou nosí studenti obdaření titulem při promocích, ačkoliv vím, že v naší malebné republice to ještě není až tak rozšířené. Ale stejně je tahle věcička pro promoce typická. Dále bylo záhodno nějakým způsobem vyobrazit diplom. Já jsem udělala takový srolovaný pseudo pergamen a "obvázala" ho červenobílou stužkou. Pro takovou větší vznešenost jsem doplnila slavnostní pečetí a diplom byl hotov. Jako poslední znak té velké události jsem dort doplnila jménem osoby, jíž byl dort určen, samozřejmě neochuzený o tituly, bez nichž bych dort prostě nemohla předat.


Nakonec jsem si řekla, že bych mohla dort doplnit troškou ženskosti v podobě květin. Dort byl přece jen darem manžela manželce, takže i tahle možnost se vyloženě nabízela. Musím říct, že výsledek se mi opravdu líbil. Kytky vytvořily úplně jinou atmosféru. (Dortová atmosféra - wow!! :D ) Ze strohého dortu dokáží rázem vykouzlit ono něco navíc. To je zkrátka síla květin a nikdo mi to nevymluví. No a teď už jen přečkat těch pár let, až budu moct upéct podobný dort pro sebe. :)



Žádné komentáře :

Okomentovat