sobota 11. července 2015

Nepojmenovatelný dort + další změna

Neustále mě to překvapuje, ale přitom se mi to děje tak často. Po minulém článku, kde jsem líčila, jak trávím prázdniny doma, se opět mnoho věcí změnilo. Takže já, i přestože jsem mnoha lidem tvrdila, že brigádu nemám a ani neplánuju mít, jsem já samozřejmě začala brigádničit. Ale na mou obhajobu - nebylo to plánované. Přišlo to tak nějak z čista jasna, ze dne na den, a vlastně jsem nikdy netvrdila, že brigádu vyloženě nechci. Takže je to tak, začala jsem pracovat. Nicméně, hned po prvních pár dnech si dávám menší pauzu, neboť odjíždím na dovču. 



Ale ještě před odjezdem mě čekala jedna záležitost v kuchyni. Můj bratr a jeho kamarád po mě chtěli upéct dort pro jejich kamarádku (to zní děsivě komplikovaně). Měl to být dort inspirovaný takovou tou hrou, kterou už byl jeden můj dort inspirován. Ovšem tenkrát to bylo "jen" logo oné hry. Pro připomenutí klikněte sem


Tenhle dortík zprvu vypadal, že bude víceméně stejný. Ale první dojem nebývá vždy správný, že? Měl na něm být nápis "Level Up 19" a pár jisker. Jenže nápis jsem měla vytvořit podle obrázku o rozměrech asi 1x2 cm, což bylo věru složité, protože z něho nešlo vyčíst skoro nic. Podotýkám, že nápis byl docela dost barevný, ale i s těmi barvami jsem měla podle obrázku docela problém. Nakonec jsem tedy zapojila svou fantazii a nějak jsem to dala dohromady. Doufám, že to alespoň trochu evokuje tu již zmíněnou hru. 

A teď už tedy na týden sbohem. Nechť žijí končiny bez internetu. :D



Žádné komentáře :

Okomentovat