pondělí 16. května 2016

Jednorožec a mňamky aneb překonávat se, stojí za to!!

Tak tentokrát to byla vážně obrovská výzva. Dokonce bych si dovolil tvrdit, že největší ze všech dosavadních (ačkoliv Restaurant Day jí šlape na paty). Tentokrát jsem totiž pekla jak dort, tak menší sladkosti. Navíc jsem začala brigádničit, takže to bylo celkem maso!!


Ale hezky od začátku. Kamarádka mi dohodila supr čupr brigádu na zámku. A zrovna minulý týden jsem začala. Mimochodem, je to vážně super brigáda. Po těch předchozích, které mě potkaly to je pecka!! No a věřte tomu nebo ne, hned první den si ode mě jedna moc milá kolegyně objednala dort a všechny ty menší věci na oslavu hned několika narozenin najednou. Nebylo toho málo, ale já jsem samozřejmě s nadšením přijala a dala se do vymýšlení. Dortík měl být podle krytu na mobil jedné oslavenkyně, zákusky jsem nakonec vymyslela tyto - minivětrníčky, tartaletky s čokoládovou ganache, cupcakes a minicupcakes a roláda. Nebyloo toho tedy málo, takže můj předchozí týden vypadal asi nějak takto: vstala jsem, nasnídala se, jela do práce, pracovala jsem, v pět pak přijela domů, začala péct, skončila kolem desáté, šla spát a znovu od začátku. Možná mi nebudete věřit, ale na nic jiného jsem fakt neměla čas. Ale!! Znáte ten pocit superproduktivity, kdy ani chvíli nepociťujete, že se flákáte a Váš život nestojí za nic?? Tak přesně tenhle jsem měla. A já tenhle pocit úplně miluju.


Víte, nechci abyste si mysleli, že jsem nějaká superžena a všechno jsem zvládala na jedničku. To ne. Měla jsem (ostatně jako téměř vždy) krizové momenty. Byla jsem nepříjemná, myslela jsem, že to prostě nedám, že to nebude chutnat, že se mi něco rozpadne a celé to bude jedna velká katastrofa, ale nakonec to dopadlo dobře. Já osobně bych si s tím teda ještě trošičku více vyhrála, kdybych měla více času, ale času tentokrát opravdu mnoho nebylo a já jsem dělala, co jsem mohla. A víte co? S odstupem času si říkám, že to zase tak špatné nebylo. Ale hlavně, když jsem viděla spokojený výraz na tváři mé úžasné zákaznice, bylo to přesně to, co jsem potřebovala vidět. Takže - jupííííí!!! :)


PS: Fotky jsem fotila asi tak dvě minuty před odjezdem do práce a předáním, takže tak také vypadají, ale pro představu by snad měly postačovat. :D

VŠECHNY DORTY NALEZNETE ZDE :)


Žádné komentáře :

Okomentovat