úterý 31. května 2016

Mimoni no.6

A jsou zpět!!!
Znovu!!!
Nepřekvapilo mě to...moc.


Klidně si je připomeňte tady a zasmějte se mému smutnému mimoňskému údělu.

Neee, dělám si srandu. To víte, že je dělám alespoň malinko ráda. Na film mě to asi nedonutí podívat se, ale tak, dejme tomu, že nějaký ten vztah mezi námi asi je. Tihle mimoni byli určeni především pro jednu malou slečnu, která slavila šesté narozeniny. Proč především? Protože ten s nápisem "Max" byl určen pro jejího bratra. To víte, aby nedošlo k nějaké rozepři, muselo se to nějak zakamuflovat tak, aby to vypadalo, že dort je pro oba. Jednoduché, chytré a fungující. 



Tak a je to. Já ani nevím, co víc k tomuhle dortu napsat. Přijde mi, že o mimoních už jsem toho napsala dost, takže tentokrát to bude takto stručné. Mějte se krásně, užívejte sluníčka před bouřkou a vychutnávejte sladkostí dne. :)


Žádné komentáře :

Okomentovat