neděle 6. srpna 2017

Dvoupatrový s živými květy

Když už jsem tedy dospěla k návratu na tento pečením oplývající prostor, dovolte mi, abych se pochlubila tím, co Vám za uplynulé dva měsíce ušlo. Myslím tím samozřejmě z mých pečících kreací. Jen doufám, že Váš zájem neopadl a stále rádi ztratíte chvilku Vašeho času prohlížením si toho, co jsem vytvořila. Pro začátek se chci podělit o dvoupatrový dort zdobený živými květy.

Bylo to pro mě opět něco úplně nového a jiného. Vím, vím, živé květy na dortech jsou hodně velký trend, ale po mě byl tento druh dortu požadován až před nedávnem, na začátku května. Přiznávám se, byla jsem malinko nervózní (ostatně tak jako před každým pečením). Ale tak jako vždy jsem si před vypuknutím pečící akce udělala menší průzkum kvůli uchycení a výdrži květin a po ujištění se, že to jistojistě dopadne dobře, jsem se pustila do toho. Připravila jsem si korpusy, slepila je krémem, spojila patra…klasika, to už jde téměř samo, a pak, odpoledne před předáváním dortu sestře oslavenkyně, jsem vyjela společně s mamkou na nákup květin. No, možná bych měla spíše použít výrazu pátrání po květinách. Nevěřili byste totiž, kolik úsilí to dá, sehnat v květnu pěkné květiny v lila a neutrálních barvách, vhodné na ozdobení narozeninového dortu.


Abych Vás více seznámila se situací, prozradím Vám, že naše nákupy se konaly v menším až středně velkém městě na severu Moravy. V jeho centru se nacházejí 4 možnosti nákupu květin. A protože já a má mamka jsme ženy pátravé a odhodlané, obešly jsme je všechny, abychom měly patřičné srovnání. No dobře, poopravím své předchozí tvrzení. Má maminka je ta žena, které v tomto případě náleží zmiňované vlastnosti. Nebýt jí, jsem po návštěvě prvního květinářství s nervy v koncích. Víte, já mám květiny moc ráda, ale jakmile přijde na jejich vybírání a ještě ke všemu ne pro mě, stává se z nich velice stresující záležitost. Ale mamka mě, ostatně jako vždy, když to potřebuji, zachránila a nakonec jsme vybraly, myslím si, opravdu pěkné a vhodné květiny. Takže Ti, maminko, ještě jednou děkuji za Tvou nezdolnou trpělivost s mou možná stejně nezdolnou netrpělivostí.

Květiny byly zapíchnuty do dortu, dort byl předán těm, kterým náležel, a spokojenost panovala na obou stranách. A to je to nejdůležitější. Doufám, že i Vám se bude mé snažení líbit.

VŠECHNY DORTY NALEZNETE ZDE :)


Žádné komentáře :

Okomentovat