neděle 20. srpna 2017

Zadek

Občas je potřeba upéct nějaký zběsilý dort. Ačkoliv, nevím, zda se ženský zadek dá považovat za zběsilý. Možná spíš ujetý, šílený, oplzlý nebo tak nějak? Kdo ví? To je vlastně jedno. Prostě, občas je potřeba upéct si dort ve tvaru ženského zadku. Hmm, to zní možná ještě podivněji. Ale to nevadí. Věřím, že jistě chápete, co tím vším chci říct. Ano, správně! Chci tím říct, že další z dortů, které jsem během své blogovací pauzy vytvořila, byl tento, ve tvaru dámského pozadí.


Nemyslete si o mně nic špatného, ale musím Vám říct, že jsem se na něj dost těšila. Dorty jako je tento, jsou super. Obzvlášť, když jste téměř neomezeni, neboť jedinými požadavky je právě zmiňovaný tvar zadnice a nápis „40, to není žádná prdel“. A ke všemu jsem si dort těchto proporcí chtěla už dlouho vyzkoušet, ale péct si jen tak pro radost dort, který vypadá jako zadek, by asi nepůsobilo úplně společensky přijatelně. J


Nevím, jestli jsem se trefila typem postavy do oslavencova vkusu, ale mně se dort ve finále moc líbil. I když, uznávám, vypadá trochu, jakože má menší celulitidu, ale to jsem si obhájila tím, že to je prostě příroda, a celulitidě se vyhne málokterá žena. Takže, co už. Oblékla jsem ho do mini kalhotek, přidala nápis a pak uvažovala, co dál. Úplně mě ten dort pohltil. Nevěděla jsem, kdy s ním skončit, a tak jsem pokračovala stále dál a přidala ještě pár „tetování“. Jedno srdíčkové se jménem oslavence a druhé ve tvaru jahůdky, neboť oslavencovo příjmení je s tímto druhem ovoce úzce spojeno. Ano, možná Vám to evokovalo mou předchozí kreaci – jahodový dort ve tvaru jahody. Oba mají hodně společného, takže si ho můžete připomenout kliknutím sem.


Po dokreslení jahůdky jsem byla nadmíru spokojená. A myslím, že oslavenec také. Taková hloupost, nemyslíte? Dort ve tvaru zadku. Ale tak, proti gustu… Navíc, byla to fakt sranda. 



Žádné komentáře :

Okomentovat