pátek 11. dubna 2014

Letní dorty

K létu nepatří těžké krémové dorty, takže ačkoliv bych je dělala nejraději pořád, nikdo je v horku neocení. Jako alternativa se samozřejmě nabízejí tvarohové či smetanové dorty s ovocem. Situace si opět vyžadovala narozeninový dort, jenže stížená o to, že má být s ovocem. Předtím jsem takový dort ještě nedělala, ale bylo mi jasné, že to nebude tak komplikované jako klasické potahované dorty.




Nakonec dorty sklidily úspěch. Já osobně jsem neochutnala ani jeden, ale reakce "ochutnávačů" mě velmi těšily, takže výsledek byl pro mě velmi kladný. Navíc mě skládání ovoce naprosto nadchlo. Dorty hýří barvami a tvary a působí neskutečně pozitivně. Už se nemohu dočkat nadcházejícího léta, které se kvapem blíží společně s novými ovocnými kreacemi.


Žádné komentáře :

Okomentovat