pátek 11. dubna 2014

Pro mé praprarodiče

Měla jsem příležitost upéct dort pro mou prababičku a pradědečka na jejich 75. a 80. narozeniny. Jako vždy jsem netušila, jak by měl vypadat, takže jsem uvažovala, co se hodí a zároveň, co by mé pečící dovednosti vylepšilo. Vždy jsem chtěla zkusit vícepatrový dort. Jak známo, takové dorty se většinou hodí spíše na svatby, ale já jsem si řekla: "Proč, ne?" Bylo to jejich obrovské životní jubileum, takže větší honosnější dort se, dle mého uvážení, hodil. Pustila jsem se tedy do toho.






Vymyslela jsem si modrou barvu a mnoho růží. Růže jsem mimochodem taky zkoušela v takové míře poprvé. Zjistila jsem, že nejsou tak úplně jednoduché a ke všemu jsou dosti časově náročné, ale vypadají hezky. Vytvořila jsem tedy pár růží, lístky a doplnila žlutými kvítky a bylo to. Zatím můj největší "projekt".
Zničená, bez energie, ale, ačkoliv jsem si vědoma jistých nedostatků, nadšená z výsledku.


Žádné komentáře :

Okomentovat