pátek 11. dubna 2014

Po stěhování

V půlce loňského léta jsme společně s mou rodinou opouštěli náš stávající byt a uchýlili se do staršího domu na vesnici. To vše samozřejmě obnášelo mnohá úskalí. Před stěhování jisté rekonstrukční práce, úprava domu pro bydlení a následné převozy nábytku a dalších věcí do našeho nového útočiště. Člověk si ale občas prostě potřebuje odpočinout. Já odpočívám v kuchyni, tudíž jsem se rozhodla upéct dort.







Napadlo mě inspirovat se chaosem prostředí a úpravami domu. Nakonec jsem tedy stvořila dortík s nářadím a šroubky, zkrátka s tím, co je pro obnovu bydlení nezbytné.




Koneckonců, nemělo to pouze relaxační důvod, ale někdo přeci musel novou kuchyň pořádně otestovat. :)

1 komentář :

  1. Super, taky se plánujeme v brzké době stěhovat, už jsem se dívala na https://www.duofinance.cz/druhy-a-typy-hypotek na tipy hypoték, abych věděla jak náš nový byt financovat a zatím to vypadá velmi slibně :) Moc se do nového těším

    OdpovědětVymazat