pondělí 14. dubna 2014

Něco pro mě...a mého bratra

Jistě to všichni znáte. Dvojčata se prostě musí dělit o mnohé. Blížili se naše další narozeniny a já jsem si už plánovala, jak si upeču něco nového, natrénuji si růže, zakomponuji si tam hudbu, no prostě báječný dort jen pro mě. Jenže pak mi to došlo. Neměla bych přeci myslet pouze na sebe. Opět jsem se tedy nechala unést emocemi :) a rozhodla se, že to bude dort pro nás oba.





Nakonec jsem na něj alespoň vytvořila ony růže, jak jsem chtěla. Vlastně vypadal úplně jinak, než jsem chtěla, i přesto, že tam ty růže byly. No, co se dá dělat...narozenin ještě bude mnoho, takže jednou si dort jenom pro sebe (ano, budu tak sobecká) přece upeču.




PS: Vím, že není úplně souměrný (hlavně, co se písmen týče), ale všechno hold občas nevyjde :)

Žádné komentáře :

Okomentovat