pondělí 4. května 2015

Dvojdort pro sourozence

Tentokrát jsem vytvářela dort pro dva sourozence, kluka a holku. Chlapec slavil jedenáct a holčička 6 let. Když jsem si poprvé vyslechla, co mě čeká, moc jsem si nedovedla představit, jak to zrealizuji. Dozvěděla jsem se, že malá oslavenkyně má období "Hello Kitty", takže tady byla volba jasná. Jenže malinko problematické bylo vymyslet druhou půlku dortu. Tu klučičí.


Oslavenec rád modeluje letadla. Ale já si stále ještě nepřipadám jako někdo, kdo by dokázal něco tak složitého, jako je letadlo. Ale má moc milé zadavatelka mě naštěstí uklidnila, že je to teprve modelář - začátečník, a tedy zatím lepí jen jednoduché modely letadel, což pro mě bylo velkou útěchou, neboť tato zakázka měla být naplněna týden (respektive víkend) před státní maturitou.


Jak se dort vyvedl nebo nevyvedl už můžete sami posoudit z obrázků. Já jsem za sebe byla celkem spokojená. Víte, řeknu Vám ještě jedno menší tajemství. Musela jsem dort péct nadvakrát, protože osud tomu chtěla, a mě se nepovedl ani korpus ani krém. Krém byl neskutečné řídký (fakt netuším jak je to možné) a korpus se úplně rozpadal (další nepochopitelná věc). No a tak jsem tedy musela na poslední chvíli péct nový korpus a udělat nový krém. Supr čupr!! Ale naštěstí vše dobře dopadlo, a  i když mě to stálo řádnou dávku nervů, kterých zrovna teď budu docela dost potřebovat, jsem ráda, že vše dopadlo tak, jak to dopadlo.



Každopádně, v tomto období nebude moc času, a tedy, pakliže existuje nějaký pravidelný čtenář mého blogu, musí prominout, neboť nyní musím dát přednost maturitě. Bude to stresující, bude to stát mnoho nervů a asi to bude i trošku depresivní. Zkrátka a dobře, uvidíme, jak to dopadne. 


Žádné komentáře :

Okomentovat