sobota 30. května 2015

Oreo dort aneb sbohem, gymple!

Ten titulek zní docela dost zvláštně, když se nad tím zamyslím. Ale čtěte dál a snad pochopíte i důvod onoho titulu.

Již mnohokrát jsem se zmiňovala o mé maturitě. A nyní, věřte nebo ne, je maturita zdárně za mnou. Mám-li být upřímná, bylo to docela náročné období. Ani ne tak fyzicky, ale na psychiku je maturita docela záběr. Tedy alespoň pro nervující a stresující lidi jako jsem já. Když se na celou věc podívám zpětně, musím uznat, že jsem celé záležitosti mohla obětovat mnohem méně nervových vláken, ale myslím, že tím si opravdu musí projít každý. Vlastně, když nad tím vším tak přemýšlím, vůbec mi celá věc nedochází. Vždycky jsem vnímala maturanty jako velké osobnosti, kteří zvládli ohromnou věc. Blbost. Připadám si pořád stejně jako předtím. Jsem úplně stejná, malá, červenovlasá holka plná naivních představ o lidech a naděje ve světlejší zítřky (trocha filosofie nikdy neuškodí :D ). Nevím, třeba mi to časem dojde. Teď mám docela dost času nad tím přemýšlet, takže uvidíme.

Ale abych se dostala k tomu, jak souvisí celý tento článek s dorty, posunu se dál. Nastal okamžik loučení a všech těch dojemných chvílí značících konec jedné velké etapy. No a já mám při každé takové události (tedy pokud z ní mám dobrý pocit), takovou nutkavou potřebu nějak se odvděčit. No a jak jinak bych se zrovna já odvděčovala, než něčím sladkým, že? :D



Pro tuhle příležitost jsem opět zkusila něco malinko nového. Dort s oreo sušenkami, protože od doby, co jsem oreo sušenky v prváku začala péct, se v mé, nyní již bývalé třídě, staly opravdu hodně populárními. Rozdrobila jsem je do krému, nalepila drobečky po celém obvodu, a taky jich pár dala na povrch dortu. A tadáá!! Dort byl na světě. Moc mě jeho výroba bavila. Přece jen, opět to bylo něco jiného.



No a teď už vzhůru do nové etapy. Nachází další náročné období. Období výběru vysoké školy. Vlastně ani nevím, co je náročnější, jestli maturita, anebo ten pocit, že musíte udělat obrovský krok do neznáma a začít něco úplně nového. Ale nechci být pesimista. Uvidíme, jak se všechno vyvine a necháme tomu volný průběh.

PS: Fotky jsou takové nijaké, ale byly foceny ve spěchu, tak tento fakt omluvte.

Recept na domácí Oreo sušenky naleznete zde.

Všechny dorty naleznete zde. :)

Žádné komentáře :

Okomentovat