neděle 6. září 2015

Mamka má narozeniny!!

"Jéé, ten je hezký. Ale mohlo tam být víc kytiček" 

Tak tohle je přesně ten důvod, proč zavděčit se rodině je poněkud komplikované. Vždycky si najdou něco, co by mohlo být jinak nebo lépe nebo třeba obojí. Ale s tím má, myslím si, zkušenosti snad každý z nás. Ale péct pro rodinu má i svá pozitiva. Tak třeba, můžete si trošku zaexperimentovat, a víte, že když se vše nepovede úplně podle vašich představ, tak možná budou trošku zklamaní, ale neomlátí Vám dort o hlavu a ani Vás nepošlou do ne moc slušných končin. To nemůžou. Přece jen, jsou Vaše rodina.

Ale zpátky k experimentům. Tentokrát jsem po dlouhé době dostala opět odvahu zkusit mramorovaný korpus. Teď si jistě říkáte, že to je naprosto primitivní a takovou mramorovou bábovku umí každé osmileté dítě. I kdyby to bylo tak jednoduché, tak vězte, že já si najdu komplikaci úplně na všem. Když jsem naposledy (a tuším, že to bylo taky poprvé) zkoušela mramorovaný dort, tak se mi obě barvy slily dohromady. A vůbec netuším proč. Asi jsem špatně odhadla poměry, nebo je moc promíchala, když jsem v nich jezdila špejlí, aby mramorování bylo efektnější nebo, jako po většinou, zasáhl náhlý slet všeho a prostě se to nepovedlo. Tentokrát tomu ale bylo naštěstí jinak a já jsem byla s výsledkem spokojená. Tedy, alespoň s výsledkem korpusu. S finálním vzhledem už tomu zase tak nebylo.


Původně měl dort vypadat úplně jinak. Nebudu psát jak, abyste byli překvapení až jednou vytvořím takový dort, jaký to měl být původně (vychytralé, že?) :D Pokazilo se mi všechno, co se pokazit mohlo. Při potahování se mi natrhla potahovací hmota tak, že jsem ji musela z okrajů úplně sundat, pak se mi samozřejmě roztekla tečka nad "i", když jsem se štětcem trefila přesně do vytlačeného švu a nakonec se mi zlomil jeden kvítek (naštěstí ne tak úplně důležitý, ale stejně to vždycky naštve). A tak jsem musela celou svou původní vizi pozměnit a výsledek můžete sami zhodnotit. Ale dobře, nakonec nevypadá tak špatně, ale chápejte, měl vypadat jinak. :)



PS: Všechny dorty naleznete zde. :)

Žádné komentáře :

Okomentovat