úterý 15. září 2015

One Direction cake!

Když jsem se dozvěděla, jaký dort mám tentokrát upéct, vůbec jsem nevěděla, jak zareagovat. Víte, já nejsem úplně fanda takových těch boy bandů právě typu One Direction. Na druhou stranu to bylo zase něco zcela nového a jiného. Dalo mi celkem zabrat, než jsem si dala dohromady, jak to celé vytvořím, ale nakonec myslím, že se mi dort celkem povedl. A i kdyby ne, tak na ty podpisy jsem opravdu hrdá. Až jednou budu zoufale nezvládat studium na vysoké škole, dám se na dráhu padělatele podpisů. :D

Mimochodem, další ironie osudu je to jejich zpropadené logo. Jak jste už mohli postřehnout u jiných dortů, nejsem úplně expert na písmena a číslice, ale když jsem tentokrát vyřezávala základní tvar jedničky a "déčka", zrovna se mi obojí fakt povedlo! Jenže, jak jistě každý zapálený fanda skupiny One Direction ví, jejich logo nevypadá krásně a úhledně. Je celé takové divně potrhané a rádoby neupravené, takže i já jsem svůj geniální výtvor musela uvést do stavu opravdového loga. Úplně mi to trhalo srdce. Ale pak jsem si spravila náladičku těmi podpisy, takže všechno OK.





















Všechny dorty naleznete zde :)

4 komentáře :