pátek 11. září 2015

Včelka Mája a její jmenovci

Hned na úvod bych chtěla shrnout událost,  pro níž byl tento dort vytvořen. Mělo by Vám to dopomoct k pochopení toho, proč je na něm Včelka Mája, její jméno a dvacítka.


Tento dort jsem pekla pro jednoho z mých kamarádu, jehož jméno je Marek, avšak, jak jste již možná pochopili, velmi ráda mu nejen já, ale také valná většina děvčat, přezdívá Mája. (Wow, to bylo náročné souvětí.) A já jsem mu už dávno slíbila, že mu jednou k narozeninám upeču dort s onou již zmíněnou Včelkou Májou, protože uznejte, že se tato tématika vyloženě nabízela. A ty "výjimečné" narozeniny právě nastaly. 


Upřímně, na tento dort jsem neměla moc času. Pekla jsem totiž ještě jeden dort, o kterém se dozvíte někdy příště ;) . A tak se z něj bohužel stal jeden z tzv. rychlodortů, které musíte stihnout za pár hodin. Musím s lítostí podotknout, že se to na něm lehce podepsalo. Ale v závěru nevypadal zase tak špatně, tedy doufám... U kritiky musíte vzít v úvahu i to, že jsem na to fakt měla jen asi 6 hodin a ke všemu mě v tomto čase mamka vyháněla z kuchyně, protože vařila oběd. :D 



Všechny dorty naleznete zde :)


Žádné komentáře :

Okomentovat