pátek 25. září 2015

Zbytky + školní (ne)radování

Pamatujete na poslední dort s kytičkami?? Doufám, že ano, ale pokud ne nebo byste si jej jen chtěli připomenout, klikněte sem. Proč o něm ale hned na začátku píšu? Je to zcela jednoduché. Víte, když vytvářím dorty jako byl tento, většinou si věci, které mají být nahoře (v tomhle případě kytky, jindy třeba mimonětraktor nebo mnoho jiných maličkostí) připravuji dopředu. A protože já jsem člověk, který nemám moc odhad na kvantitu, tak to většinou dopadá tak, že vytvářím-li právě něco drobného ve větším množství, vyskytnou se pak v kuchyni nějaké ty zbytky. A tak tomu bylo i v tomto případě. Většinou je někdo (můj bratr) prostě sní, ale tentokrát a) nebyl doma a b) mi zbylo těch kytiček opravdu dost, a tak přišlo mojí mamince škoda je všechny naházet do chřtánu tak nenasytného tvora, který by nejraději pořád jedl.


No, a tak mě v den mého prvního odjezdu do místa mého nynějšího studia přemluvila, abych ještě upekla cupcaky právě s kytičkami z dortu. A protože jsem zrovna v tu dobu měla celkem dobře rozjetou depku z odjezdu, řekla jsem si, proč ne. Snad mi to trochu pomůže. Upekla jsem klasické vanilkové cupcaky, které jsem jen přelila čokoládou a na povrchu dozdobila květy. Nic složitého, ale něco naprosto fungujícího. S výsledkem jsem byla překvapivě spokojená, ale upřímně, od depky mi to zase tak moc nepomohlo. Ale alespoň na chvilku mi to vyčistilo hlavu. Na opravdu malou chvilku.


Každopádně, jak jste už zřejmě pochopili, stal se ze mě oficiálně vysokoškolák. A zatím nějak nejsem schopna z toho být happy. :D Co se dá dělat? Teď už asi nic, snad jen doufat, že se to časem, a já doufám, že velmi brzy, změní k lepšímu. Takže Vy si ze mě neberte příklad, jste-li také v nějaké stresující či nové situaci, a užívejte dnů.
Radka P.

PS: Jak jsem slíbila tak plním a mnohokrát děkuji své drahé kamarádce Nikol za "báječnou procházku městem aneb když hledáte učebnu němčiny, projdete celé město (skoro bez nadsázky) a nakonec zjistíte, že ta učebna sídlí asi 200 metrů od místa, kde Vaše túra začala. :D :D Jeeej....holky ve velkoměstě.






Žádné komentáře :

Okomentovat